zomervakantie |
nietmeer
|
@Luna, ik ben in voor een keertje paintballen  laat Hoef ook meegaan, en geef me dan ruberen kogels!!!  |
|
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Hans. Steen: alles in augustus kan ik meedoen mits berijkbaar met kar. Quote Detective: ja laten we eens in augustus gaan paintballen  ehhh... wat dag je van een dagje uitwaaien aan t strand/pier ofzo? en dan en terrasje pakken? ideetje voor de volgende meet? (na het kaboutergolf dan  ) |
|
|
nietmeer
|
@tom, lijkt me wel een goed idee, maar paintballen is ook best wel vet  |
|
|
ToMxlr
Erelid
|
ja, maar dan kan niet iedereen meedoen, voor ons "jonge honden" is het wel leuk, maar de wat oudere leden...  , en die zou ik er net zo graag bij willen hebben wat dachten jullie ervan om gewoon en dagje de stad in te gaan? |
|
|
nietmeer
|
@tom, een wandeling door een oude stad lijkt me ook wel tof  |
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
De leden die naar meetings komen zijn niet zo oud,hoor ^^ |
|
|
ToMxlr
Erelid
|
en dan daarna een restaurantje pakken, ik ken er hier een paar in eindhoven waar je voor geen geld en driegangendiner hebt voor de eindhovenkenners: de connaseur  |
|
|
nietmeer
|
Quote Luna: De leden die naar meetings komen zijn niet zo oud,hoor ^^ op een na |
|
|
ToMxlr
Erelid
|
je bent zo oud als hoe je doet hans, en jij bent nog best vitaal  |
|
|
nietmeer
|
en voorzover het gaat met de kar doe ik mee |
|
|
Luna
Moderator
Precies en we kunnen ons achter Hans verstoppen  |
|
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Hans. Steen: en voorzover het gaat met de kar doe ik mee staan we daar met ons verfpistooltje, komt hans aangereden met twee volautomatische paintbalgeweren en schopt ons kontje terug naar huis  ik zie het al helemaal voor me  |
|
|
nietmeer
|
Quote ToM_xlr: Quote Hans. Steen: en voorzover het gaat met de kar doe ik mee staan we daar met ons verfpistooltje, komt hans aangereden met twee volautomatische paintbalgeweren en schopt ons kontje terug naar huis  ik zie het al helemaal voor me  da's lachen en ik neem het nog op ook |
|
|
ToMxlr
Erelid
|
@ hans en je post het als: "senior kicking ass"  |
|
|
afrodisiac Junior lid WMRindex: 16 OTindex: 1 Wnplts: Amsterdam
|
PAINTBALLE  |
|
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.423
|
eerst wil ik de 28ste ff afwachten en willicht ben ik daarna wel in de stemming om in kleiere groepjes lol te gaan maken  |
|
|
nietmeer
|
ik wil szekers paintballen  |
|
|
ToMxlr
Erelid
|
mja, maar dat is wel een duur grapje aimed, ik weet niet of ik me dat wel kan veroorloven. maar gaaf is het wel  |
|
|
Luna
Moderator
In Rotterdam kan je paintballen op oude legerbasis  |
|
|
nietmeer
|
@tom, ach misschien kunnen we dat wel organiseren met de Waarmaarraar admins, en dan delen we de kosten gewoon  |
|
|
nietmeer
|
@Luna, chill, ik zou jou wel eens willen zien met een paintballgun  |
|
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Detective: @Luna, chill, ik zou jou wel eens willen zien met een paintballgun  ikke niet  dan vallen er straks dodelijke slachtoffers  |
|
|
nietmeer
|
ik zie dat de WMR meeting is afgelast. zijn er nog mensen die buiten WMR wat willen gaan doen? paintballen ofzo  |
|
|